středa 11. března 2009



Oči


Ulpěla vločka na řasách tvých,
krajková vločka z nebe.
Na řasách, které skrývají
tvé oči a v nich pláč a smích.
Ty poznáváš mne, já Tebe.
Ulpěla vločka na řasách tvých,
na řasách, které skrývají
tvé oči...
Dvě jezera s duhou,
v nich pláč a smích.
Dvě třpytivé hvězdy
skryté v rákosí.
Oči tvé pláčou,
smutek však nenosí.
Mění barvu svou
noc co noc,
když bloudí noční tmou
a stávají se částí noci pouhou,
zmítané vášní a touhou.
Ulpěla vločka na řasách tvých,
na řasách, které skrývají
tvé oči...
Dvě studně,
kde smáčím svoje rty,
dvě studně naplněné touhou,
v tvých očích splývám, já jsem ty..
jsem už jen myšlenkou pouhou..
Tvé oči,
dva smaragdy odrážející slunce zář,
tak jasnou,
že musím odvracet svou tvář
a hledat stín..
Tak smím se tě dotknout?
Tak smím?


Žádné komentáře:

Okomentovat